2012年4月27日 星期五

自家製手打魚蛋 ● 魚肉燒賣

魚蛋同燒賣之前係街都買嚟食吓,但係個啲太多粉又無魚味,所以而家都好少買嚟食

今日去學咗整手打魚蛋同燒賣,返到嚟9秒9去街市睇吓有無魚賣,比我搵到一間有得賣我買咗大半條魚叫魚佬幫我起肉啲骨留返嚟做魚湯底,魚佬仲好好人送埋個魚頭比我煲魚湯

還樹今晚大少去鍚波唔洗煮飯過佢食,咁我就即刻開工 ....

炸好啲魚蛋配埋個咖喱汁

燒賣第一次包大粒咗啲

呢個係用新鮮魚肉起咗攪碎,手打出嚟架,不過大細不一,哈哈
但係炸起好香,忍唔住食咗2粒

燒賣都包好啦,賣相麻麻地,都係大細不一呢


蒸起比想像中好,好香魚味又彈牙,好難再係街賣燒賣呢 ~


沒有留言:

張貼留言