2011年4月9日 星期六

炮製愛心 cupcake & 燕窩美饌 @ Royal Pacific Hotel

呢個係 Royal Pacific Hotel x shemom 合辨既 「炮製愛心 cupcake & 燕窩美饌」活動,包括享用「窩心 ● 盛燕」tea buffe 及學習炮製愛心 cupcake,仲有機會羸取豐富禮品呢 ~

    

   

   
   
   
先嚟食個 tea buttef 呢 .... 睇吓契仔食得幾開心

   
   
食飽飽就準備上堂呢 .... 首先要帶上廚師帽喎

 
 
 
廚師一早為大家準備好材料 ~

   
將牛油同蛋搞拌後就要等廚師發號指令,喫仔幾留心咁聽廚師指示 ~

   
將材料搞拌放入唧袋,唧入焗杯,準備入焗呢 ~

   
由於時間關係 .... 廚師已經為我地預先焗好蛋糕,最後我地3人合力唧上廚師為大家準備既牛油忌廉放埋啲裝飾,2位廚師揀咗我地既作品得奬呀,就係紅圈個個啦 ~


請大家幫忙投票
「愛心cupcake」製作比賽,請幫忙投我一票,給我一個"讚好",謝謝 ~

 認咗呢個cake,3號呀,唔該晒 ~⋯⋯參加方法 :
1) 請登入 www.facebook.com/shecom,按 "Like" 成為粉絲(如已是粉絲, 請直接跳至下一步)
2) 到 http://www.facebook.com/album.php?aid=344381&id=106145823184 <<「愛心cupcake」製作比賽>>相簿內,在你最喜愛的作品/家庭相片上 按「讚好」( Like ) 投票
3) 於該相片上留言「我最愛這個 cupcake @she.com」

沒有留言:

張貼留言