2014年4月1日 星期二

鮑魚撈丁

突然好想食鮑魚,成日都係果皮真係有啲悶,多數燜鮑魚都會用乾鮑,但乾鮑浸發再燜要攪幾日,價錢又貴如果失敗咗大少實KO我,參考咗幾個食譜決定買鮑魚返嚟試吓先 ....


第一次整好驚唔夠淋會好 un,又唔係喎,燜出嚟唔 un 有咬口,尋日大少已經試食咗一隻,味道ok仲估我唔到潻,話用嚟撈丁一齊食會好好味,所以今日就整撈丁過佢食 ~

大少食完話可以再安歌,等我得閒燜定啲放係冰箱,大少隨時可以撈丁呢,hehe ....

我將個丁麵煮到半熟再放入鮑汁到煮咗陣,好入味,大少好快KO

呢個係尋日燜好影嘅,好多朋友仔問我係幾多頭鮑,哈哈 ~
大家都被騙了 !!

我係會呢啲鮮鮑嚟整架 ~

材料 :
鮮鮑1斤
雞腳10隻
蔥2條
薑2片
乾蔥10粒
蒜頭2粒
汁料:
金華火腿少許 (約20g)
清雞湯1盒(細)
水1杯
紹酒1/4杯
糖、麻油各少許
蠔油1湯匙
做法 :
魚鮑用牙刷洗淨(連殻)用材料以外薑及蔥汆水約1-2分鐘,沖水至冷卻,起肉去內臟及嘴
雞腳剪掉腳趾,汆水備用
下油爆香薑、蔥、乾蔥、蒜頭
加入調味大火煮滾,再加雞腳及鮑魚,蓋上煲蓋轉細火,燜1-2小時,熄火焗4小時以上或過夜 (燜鮑魚期間不用加水)

** 如用南非鮑需燜3-4小時

沒有留言:

張貼留言